Vind mij 26 augustus op het TrendZ Caf

Bereik het onbewuste van de consument en creëer het ultieme welkom gevoel. Marianne van de Water, o.a. werkzaam voor Consumatics, vertelt je er op TrendZ najaar alles over. Zij staat met deze inspiratie sessie op het TrendZ Café.

Kruip met neuromarketing als retailer nog dieper in de huid van je klant en leer onbewust gedrag te begrijpen. Met deze inzichten kun je gedrag beïnvloeden en de consument zich prettig laten voelen. Wist je dat een ervaring in de retail wordt bepaald door maar liefst 60 elementen en dat je voor een blije klant minimaal drie zintuigen moet prikkelen?

Hoe je dat doet ervaar je tijdens deze inspiratiesessie met overtuigende en prikkelende voorbeelden en wordt je met Marianne bewust van het onbewuste!

Bezoekers vinden Marianne op maandag 26 augustus op het TrendZ Café (benedenverdieping). Bekijk hier het gehele beursprogramma voor alle sessies en de bijbehorende tijden.

Voel je vrij om dit blog te delen op sociale media.

MEER NIEUWS

Wie, why?

Wie en Why? Wie Een vrij nieuwe sales medewerker. Why Ze wil van een 10 naar een 11! Skills Deze dame windt ook de klant

Over Energie en Sales

Voldoende energie en nieuwe kansen CASE In een organisatie van 80 personen kreeg ik de vraag van de sales manager om zijn accountmanager handvatten te

(On) boarding Come fly with me! 

Hip happening hot en heikel Ik kom het steeds vaker tegen. Onboarding business bij grote (en kleine) bedrijven. De omloopsnelheid van nieuw personeel is tegenwoordig

Afspraak maken