Strak, essentieel en aandacht trekkend!

Zo, is dat even een zonnige binnenkomer!

Ik schoot hardop in de lach toen ik deze tekst onder ogen kreeg. Kan ik hierover wel een column schrijven? Dat was de eerste gedachte die bij mij op kwam. Op mijn schouder zat iemand mee te kijken die fluisterde in mijn oor: waarom niet? Ik glimlachte. Toen bedacht ik mij de volzin: als je doet wat je altijd al deed krijg je wat je altijd al kreeg. Tel daarbij op mijn honger naar nieuwe dingen. En die andere prachtige volzin: doe wat je wilt, gekletst wordt er toch. Dus. Ik besloot er toch een column over te schrijven. Waarom telefonische communicatie moet zijn als een bikini.

Houd de bikini als metafoor voor ogen en je belscript zal nooit meer hetzelfde zijn. En niet alleen in de zomer. Nee, deze aanbieding is het hele jaar geldig!

Less is more

Strak en het essenti

MEER NIEUWS

De kracht van herhaling

Oliebollen in het oude jaar, oliebollen op oud en nieuw, oliebollen in het nieuwe jaar. Geen probleem. Sommige films al 8 keer gezien, het maakt

Hoe kom je voorbij de secretaresse

Een van de grootste drempels in de acquisitie is het langs de secretaresse of receptioniste te komen. Of als de organisatie groter is, langs allebei!

Afspraak maken