Strak, essentieel en aandacht trekkend!

Zo, is dat even een zonnige binnenkomer!

Ik schoot hardop in de lach toen ik deze tekst onder ogen kreeg. Kan ik hierover wel een column schrijven? Dat was de eerste gedachte die bij mij op kwam. Op mijn schouder zat iemand mee te kijken die fluisterde in mijn oor: waarom niet? Ik glimlachte. Toen bedacht ik mij de volzin: als je doet wat je altijd al deed krijg je wat je altijd al kreeg. Tel daarbij op mijn honger naar nieuwe dingen. En die andere prachtige volzin: doe wat je wilt, gekletst wordt er toch. Dus. Ik besloot er toch een column over te schrijven. Waarom telefonische communicatie moet zijn als een bikini.

Houd de bikini als metafoor voor ogen en je belscript zal nooit meer hetzelfde zijn. En niet alleen in de zomer. Nee, deze aanbieding is het hele jaar geldig!

Less is more

Strak en het essenti

Voel je vrij om dit blog te delen op sociale media.

MEER NIEUWS

Wie, why?

Wie en Why? Wie Een vrij nieuwe sales medewerker. Why Ze wil van een 10 naar een 11! Skills Deze dame windt ook de klant

Over Energie en Sales

Voldoende energie en nieuwe kansen CASE In een organisatie van 80 personen kreeg ik de vraag van de sales manager om zijn accountmanager handvatten te

(On) boarding Come fly with me! 

Hip happening hot en heikel Ik kom het steeds vaker tegen. Onboarding business bij grote (en kleine) bedrijven. De omloopsnelheid van nieuw personeel is tegenwoordig

Afspraak maken